adrianA adrianA .

adrianA

چگونه بوی کفش را از بین ببریم؟

۱-جوش شیرین
از یک فیلتر قهوه استفاده کنید. مقدار کمی جوش شیرین را داخل آن بریزید. جوش شیرین یکی از بهترین مواد برای از بین بردن بوی بد می باشد. چند قاشق غذاخوری جوش شیرین برای این کار کافی است. می توانید چند قطره روغن طبیعی هم که بوی مطبوعی دارد را به آن اضافه کنید.

سپس فیلتر را در هم بپیچانید و آن را با یک بند گره بزنید و داخل هر کدام از کفش هایتان یکی از این فیلترها را قرار دهید تا رطوبت و بوی بد را به خودشان جذب کنند.

برای این که این کار سریع تر و آسان تر انجام شود، همچنین می توانید پودر کفش درست کنید.

این گونه که چند قطره روغن خوشبو به مقدار کمی جوش شیرین اضافه کنید و آن را داخل کفش بپاشید. اجازه دهید که شب تا صبح داخل کفش بماند. سپس صبح روز بعد با یک دستمال آن را پاک کنید و شاهد رفع بوی بد کفش هایتان خواهید بود.

۲-استفاده از تکه های پنبه
چند عدد پنبه را به چند قطره روغن طبیعی آغشته کنید و آن ها را داخل کفش قرار دهید و اجازه دهید که تا صبح داخل کفش باقی بمانند‌. پیشنهاد ما استفاده از روغن لیمو یا دیگر روغن‌ های مرکبات می باشد که بوی خوشی دارد.

۳-استفاده از نور آفتاب
کفش های خود را مقابل نور آفتاب قرار دهید. رطوبت یکی از مهم ترین عواملی است که باعث بد بویی کفش ‌ها می‌ شود و قرار دادن آن ها مقابل نور مستقیم آفتاب، باعث خشک شدن رطوبت اضافی و جلوگیری از رشد باکتری خواهد شد.

 


برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۸:۲۸ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)